perjantai 8. elokuuta 2014

" Minne tuuli kuljettaa..."

Heipä Hei !

Täällä puhaltavat uudet tuulet tän mimmin elämässä. Ja ei, perheenlisäystä ei ole tulossa ( kuten aikaisemmassa postauksessa oomoilin).



Olen viime aikoina pohtinut kovasti tekemisiäni ja tekemättäjättämisiäni ja olen tullut siihen tulokseen, että nyt täytyy kokeilla jotain muutakin. Olen perustanut yrityksen jota teen lapsen hoidon ja osa-aikaisen työni ohella. Tarkoitukseni on tämän yrityksen kautta pitää yllä hankittuja taitoja ja tietopohjaa mikä ei onnistu nykyisessä työssäni koska työtehtävät ovat erilaiset. Olen aina rakastanut luovaa tekemistä ja ongelmanratkaisua. Tämä yritykseni on kuin unelmaduuni tuosta kaikesta mitä olen fiilistellyt vuosien ajan. Monen, monen vuoden ajan olen halunnut tehdä omaa, mutta pelko pärjäämisestä ja muista käytännön asioista ovat estäneet minua ryhtymästä toimeen. Monen mutkan ja töytäisyn kautta olen pistänyt paperit PRH:lle ja odottelen nyt nimeni rekisteröintiä. Pitäkää peukkua että saisin laittamani nimen, se nimittäin iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tämän blogin kohtalosta en vielä osaa sanoa mitään. Tulenko tätä päivittämään ollenkaan, on sellainen kysymys joka on vielä auki. Haaveissa on blogi joka käsittelisin yrittäjyyttä äidin näkökulmasta sekä perhe-elämän ja kaiken muun yhdistämistä. Mutta edetään nyt asia kerrallaan ja odotellaan prh:n päätöstä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti